Serviceverzoek
Huurt u een kantoor of bedrijfsruimte van FRESCH Real Estate en werkt er iets niet naar behoren? Dan horen we het graag van u.
Aanmelden serviceverzoek
Voor het aanmelden van een serviceverzoek, nodigen wij u uit om het verzoek aan te melden via S1MONE. Binnen het gehuurde bevindt zich een QR-code die u kunt scannen. Na het scannen van de code dient u de stappen te doorlopen die worden aangegeven. Indien u niet over een smartphone of tablet beschikt, kunt u uw melding telefonisch doorgeven via ons algemene nummer. Dit geldt tevens voor calamiteiten.
Hoe werkt het serviceverzoek
Het indienen van een melding via S1MONE is heel eenvoudig. In het gehuurde is een QR-code geplaatst (vaak in de meterkast). Om een melding te plaatsen, richt u de camera van uw smartphone of tablet op de QR-code en doorloopt u de stappen waarna Whatsapp opent. Hier omschrijft u zo compleet mogelijk de melding. Via Whatsapp houden wij u op de hoogte van het verloop en de status van de melding. Zo kan bijvoorbeeld de aangewezen onderhoudspartij direct contact met u opnemen en een afspraak maken.